• Horror w Arkham LCG: Nie ma odwrotu

Symbol: PL-AHC42
Dodatek Wymagana podstawowa wersja gry
85.95 -29% 60.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
60.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
DPD Pickup 9.99
Kurier DPD 14.99
Kurier DHL 14.99
Paczkomaty InPost 19.99
Dostępność 5 szt.

Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!

Na płótnie widniał nieopisany, bluźnierczy kolos o gorejących czerwonych ślepiach. W kościstych szponach trzymał coś, co kiedyś było człowiekiem, i przeżuwał jego głowę, tak jak dziecko cmoka lizaka na patyku. Siedział jakby przyczajony, czuło się, że w każdej chwili może porzucić łup i poszukać soczystszego kąska.
–H. P. Lovecraft, „Model Pickmana”

Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii „Sieć snów”, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.

Po wydarzeniach z Koszmaru tysiąca wcieleń w końcu udało wam się dotrzeć do Krain Snów, jednak nie są one tym czego się spodziewaliście. Nie witają was cudowne krajobrazy ani wspaniałe miasta, a tylko jałowa ciemność Podziemi. Być może Ci, którzy opowiadali w Arkham o Krainach Snów nigdy nie zapuścili się tak głęboko pod ziemię, a być może trafić do tego miejsca da się tylko przebijając zasłonę siłą. Tak czy siak, stoicie teraz w beznadziejnej samotności przed obliczem zupełnie nieznanego świata, a jedyna droga wyjścia wiedzie przezeń.

Mrożące krew w żyłach Podziemia to niemal osobny świat, złożony z plątaniny sieci przepastnych jaskiń. Ich sklepienia nikną w oddali tak bardzo, że równie dobrze mogłyby być zasnutym ciemnością nieboskłonem. Ściany rozświetla nikłe, szare, pozbawione źródła światło, a wędrując w poszukiwaniu wyjścia z tych wijących się katakumb, nie możecie oprzeć się wrażeniu, że ktoś was ciągle śledzi. Musicie szybko odnaleźć właściwą drogę, nim coś innego odnajdzie was…

Nie ma odwrotu lokalizacje Podziemi nie posiadają nieodkrytej strony, dlatego każda z nich wchodzi do gry stroną odkrytą do góry. Co więcej, lokalizacje te posiadają na odwrocie karty fabuły. W tym scenariuszu za każdym razem, kiedy lokalizacja wchodzi do gry, należy w normalny sposób umieścić na niej żetony wskazówek w liczbie równej jej wartości wskazówek.

Dane producenta

Galakta
Łagiewnicka 39
30-417 Kraków
Poland

sklep@galakta.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie